مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-12اقتصادي

مددجویان کمیته امداد سمنان هزینه ساخت مسکن دریافت می کنند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح نهضت ملی مسکن ویژه مددجویان این نهاد در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: مددجویان در این طرح از کمک بلاعوض بهره مند می شوند.

- محمد حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره خدمت رسانی کمیته امداد به نیازمندان در حوزه مسکن، تاکید کرد: این نهاد سه نوع خدمت رسانی را به مستأجران تحت پوشش ارائه می کند که یکی از آنها تأمین اجاره بهای مسکن و ودیعه مسکن است.

وی با بیان اینکه این خدمت به شرط ارائه اجاره نامه و ماهانه 600 هزار تومان به مددجویان کمیته امداد ارائه می شود، ابراز کرد: برای ودیعه مسکن نیز تا سقف 50 میلیون تومان از منابع داخلی و از منابع بانکی نیز تا سقف 80 میلیون تومان با توجه به اعتبارات دریافتی قابل پرداخت است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان دیگر خدمت این نهاد در زمینه خانه های مددجویان را مسکن روستایی دانست و تاکید کرد: مستاجرانی که معیشت بگیر باشند و همچنین خانواده آنها دو نفر به بالا باشد به شرط دارا بودن زمین در روستا می توانند از 200 میلیون تومان وام مسکن و 60 الی 150 میلیون تومان نیز کمک کمیته امداد و 50 میلیون تومان هم وام قرض الحسنه بهره مند شوند تا در زمین خودشان خانه بسازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان کمیته امداد سمنان هزینه ساخت مسکن دریافت می کنند

مددجویان کمیته امداد سمنان هزینه ساخت مسکن دریافت می کنند