مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-21بين الملل

هدف از تحرکات مشکوک آمریکا در مرزهای عراق و سوریه چیست؟


مرکز مطالعات استراتژیک الرفد اعلام کرد، تحرکات آمریکا داخل عراق مشکوک است و هدف اصلی واشنگتن قطع ارتباط مرزهای عراق و سوریه است.

- مرکز مطالعات استراتژیک الرفد اعلام کرد، تحرکات آمریکا داخل عراق مشکوک است و هدف اصلی واشنگتن قطع ارتباط مرزهای عراق و سوریه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری المعلومه، عباس الجبوری، مدیر مرکز الرفد گفت، بدون شک این تحرکات نیروهای آمریکا داخل عراق مشکوک است زیراکه قبل از آن صحبت هایی از سوی النا رومانوسکی، سفیر آمریکا در بغداد و جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا انجام شده است و قرار است مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود، هدف اصلی واشنگتن قطع ارتباط مرزهای عراق و سوریه است و گواه آن انتقال یکی از تیپ های نظامی مهم سوریه به فرماندهی برادر بشار اسد، رییس جمهوری این کشور به منطقه دیرالزور در مجاورت مرزهای عراق از سمت استان الانبار است.

الجبوری گفت، هدف از این تحرکات کنترل بر محور مقاومت در سوریه و لبنان و قطع همه امدادرسانی ها به گردان های حزب الله لبنان است.

وی گفت، آمریکا همه نیروهایش را از سوریه خارج کرده و تنها پایگاه التنف مانده که ارتباط نزدیکی با مرزهای عراق دارد و از دره حوران می گذرد و بعد هم اردوگاه الهول قرار دارد که در آن خانواده های گروه تروریستی داعش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از تحرکات مشکوک آمریکا در مرزهای عراق و سوریه چیست؟

هدف از تحرکات مشکوک آمریکا در مرزهای عراق و سوریه چیست؟