مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-19اقتصادي

از پروژه های اربعینی راهداری کرمانشاه چه خبر؟


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه های اربعین در حوزه راهداری و پایانه ها، گفت: عمده پروژه ها پیشرفت بالای 50 درصد دارند و تا اربعین به اتمام خواهند رسید.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه های اربعین در حوزه راهداری و پایانه ها، گفت: عمده پروژه ها پیشرفت بالای 50 درصد دارند و تا اربعین به اتمام خواهند رسید.

فریبرز کرمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه برای ایام اربعین پروژه های راهداری در سه بخش اصلی تعمیر و نگهداری راه ها، ایمنی راه ها و پروژه های پایانه مرزی خسروی در دست اجرا است، افزود: مقرر شد برای مجموع پروژه های اربعین راهداری کرمانشاه، 400 میلیارد تومان از سوی سازمان راهداری کشور اختصاص یابد که این اعتبارات در حال تخصیص است و تاکنون بالغ بر 150 میلیارد تومان آن را دریافت کرده ایم.

وی ادامه داد: در بخش پایانه مرزی خسروی بیش از 10 پروژه در دست اجرا است که عمدتا بین 60 تا 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که از مهم ترین آنها می توان به احداث در مجموع حدود 2500 مترمربع سایبان، 52 چشمه سرویس بهداشتی، احداث خط فاضلاب پایانه مرزی خسروی جهت سرویس های بهداشتی جدید، تجهیزات سرمایشی، بانک یخ و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پروژه های اربعینی راهداری کرمانشاه چه خبر؟

از پروژه های اربعینی راهداری کرمانشاه چه خبر؟