مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-14اقتصادي

اجرای عملیات سه مخزن ذخیره آب شهر همدان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: عملیات احداث سه مخزن بتنی با حجم 25 هزار مترمکعب در شهر همدان در حال انجام است.

-  فرهاد بختیاری فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به منظور افزایش ظرفیت ذخیره آب شهر همدان، عملیات احداث سه مخزن بتنی با اعتباری بالغ بر 675 میلیارد ریال در حال حاضر در دست اقدام است.

وی ادامه داد: هم اکنون ساخت مخزن 10 هزار مترمکعبی امید اکباتان به پیمانکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در قالب توافق فی مابین شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در قالب پروژه های محرومیت زدایی با اعتباری در حدود 285 میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: در حال حاضر با اتمام بتن ریزی کف و دیوارها، پیشرفت فیزیکی این پروژه 70 درصد است.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از مخازن در دست احداث، مخزن 10 هزار مترمکعبی خیابان آزاد همدان با 20 درصد پیشرفت فیزیکی است که هم اکنون عملیات خاکبرداری، اجرای بتن و زهکش ها به اتمام رسیده است.

بختیاری فر افزود: اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این مخزن، 285 میلیارد ریال از اعتبارات آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی است.

وی خاطرنشان کرد: مخزن 5 هزار مترمکعبی چهل چمن همدان نیز با 105 میلیارد ریال از اعتبارات آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی با پیشرفت فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات سه مخزن ذخیره آب شهر همدان

اجرای عملیات سه مخزن ذخیره آب شهر همدان