مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 21:102023-07-26اقتصادي

1400 تن اقلام خوراکی هیئت های مذهبی آذربایجان غربی تامین شد


معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 400 تن اقلام خوراکی مورد نیاز هیئت های مذهبی استان تامین شده و به تدریج در اختیار آنها قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد دمکری در این زمینه افزود: از ابتدای ماه محرم سازمان جهاد کشاورزی با آمادگی کامل نسبت به توزیع سهمیه های اقلام مورد نیاز هیأت های استان اقدام کرده است.

وی ادامه داد: توزیع گوشت قرمز منجمد به میزان 205 تن، برنج هندی و پاکستانی بیش از 816 تن و شکر 410 تن از ابتدای ماه محرم با حواله های صادره از سازمان تبلیغات اسلامی آغاز و این روند ادامه دارد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه این روند تا پایان ماه محرم ادامه دارد، اضافه کرد: 10 درصد کل اقلام یاد شده برای مصارف هیأت ها در اربعین ذخیره سازی شده است.

مناطق مختلف آذربایجان غربی در ایام و شب های ماه محرم تا اربعین شاهد دایر شدن چایخانه ها و مکان هایی برای توزیع شربت و غذای نذری و احسان است.

اغلب شهروندان و هیأت های مذهبی به صورت خودجوش اقدام به پخت غذای نذری در این ایام و توزیع در بین شهروندان به ویژه نیازمندان در مناطق محروم می کنند.

این اقدام از آغاز ماه محرم شروع شده و تا اربعین حسینی (ع) در تمامی مناطق استان ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 تن اقلام خوراکی هیئت های مذهبی آذربایجان غربی تامین شد

1400 تن اقلام خوراکی هیئت های مذهبی آذربایجان غربی تامین شد