مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 01:502023-08-15بين الملل

سوریه: موجودیت رژیم اشغالگر بزرگترین تهدید برای امنیت منطقه است


وزیر دفاع سوریه موجودیت رژیم اشغالگر را بزرگترین تهدید برای امنیت منطقه دانست و گفت که در جهان امروز شاهد افزایش درگیری ها هستیم که پایان دادن به آن، - وزیر دفاع سوریه موجودیت رژیم اشغالگر را بزرگترین تهدید برای امنیت منطقه دانست و گفت که در جهان امروز شاهد افزایش درگیری ها هستیم که پایان دادن به آن، نیازمند تلاش های بیشتری و همکاری مؤثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه گفت که در جهان امروز شاهد افزایش درگیری ها و نبردها هستیم که حل آن و برقراری امنیت نیازمند تلاش های بیشتری و همکاری مؤثر است.

وی افزود: بسیاری از کشورها با شر استعمار غربی دست و پنجه نرم کردند، غرب برای تحقق هژمونی خود به دنبال ایجاد درگیری ها و حمایت از گروه های تروریستی و ویران کردن کشورهای عراق، لیبی، لبنان و سوریه است.

وی در ادامه سخنان خود در یازدهمین نشست امنیت بین الملل مسکو افزود: تشکیل این نشست در مسکو نشانگر تاکید رییس جمهور روسیه بر تحکیم ستون های امنیت و ثبات و بازگرداندن روابط بین المللی است.

علی محمود عباس ادامه داد: امنیت در خاورمیانه و آفریقا از مهمترین موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد و این نشان دهنده اهمیت ونقش این منطقه در تحقق ثبات جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: موجودیت رژیم اشغالگر بزرگترین تهدید برای امنیت منطقه است

سوریه: موجودیت رژیم اشغالگر بزرگترین تهدید برای امنیت منطقه است