مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-22دانش

باید و نباید های انتخاب رشته کنکور / آغاز انتخاب رشته از امروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،علمی داوطلبان آزمون سراسری سال 1402 روز جمعه 27 مرداد به صورت کارنامه حاوی نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی، - 5- بررسی مجاز یا غیرمجاز بود در گروه های آزمایشی، تحلیل رتبه و نمره کل6- مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته راهنما و اطلاعیه ها جهت آشنایی با رشته ها و شرایط7- انتخاب حداکثر 150 کد رشته محل های مجاز شده طبق کارنامه، اولویت بندی کد رشته های انتخابی بر اساس علاقه، توانایی، استعداد، موقعیت جغرافیایی، توان مالی و غیره.

داوطلبان بابد توجه داشته باشند که انتخاب یک رشته در اولویت اول یا آخر هیچ تاثیر در شانس قبولی در آن رشته را ندارد و ترتیب رشته ها نشان دهند میزان علاقه مندی به آن ها است.

همچنین در صورت تمایل به انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی باید کد های رشته مورد نظر را از دفترچه مربوط استخراج کرده و در فرم کد رشته های غیر انتفاعی، پیام نور، فرهنگیان درج کنند.

8- درج کد های انتخاب رشته اولویت بندی شده در فرم پیش نویس انتخاب رشته (این فرم در دفترچه انتخاب رشته آورده شده است)9- درج و چاپ رشته های انتخابی پس از اطمینان از ترتیب کد های انتخابی در سامانه اصلی انتخاب رشته (سایت سازمان سنجش آموزش کشور) انتخاب رشته برای انتخاب کدرشته محل های پذیرش با آزمون و پذیرش صرفاً بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید و نباید های انتخاب رشته کنکور / آغاز انتخاب رشته از امروز

باید و نباید های انتخاب رشته کنکور / آغاز انتخاب رشته از امروز