مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-18سياسي

مهران نباید فقط یک پارکینگ شود


با حضور جمعی از اعضای انجمن بین المللی اربعین، دانشگاهیان ایلام در رویداد هم اندیشی و ایده پردازی «مهران، دروازه آسمان» از نقش پیاده روی اربعین حسینی در توسعه ی استان گفتند.

- ایسنا/ایلام با حضور جمعی از اعضای انجمن بین المللی اربعین، دانشگاهیان ایلام در رویداد هم اندیشی و ایده پردازی مهران، دروازه آسمان از نقش پیاده روی اربعین حسینی در توسعه ی استان گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی اکبرنژاد دانشیار دانشگاه ایلام، اظهار کرد: ایلام به لحاظ برخی مزیت ها از جمله یکدست شیعه بودن، تنوع اقلیمی، و دارا بودن ظرفیت های انرژی و داشتن بیشترین مرز مشترک منحصر به فرد است و از نظر دارا بودن نیروهای انسانی توانمند نیز جایگاه برجسته ای دارد.

وی گفت: اما با این وجود دارای آسیب هایی هستیم که بخشی از آن شرایط ملی است و بخشی دیگر مربوط به خود استان ایلام است، بیکاری امروز بسیاری از خانواده های ایلامی را رنج می دهد چون بسیاری از ظرفیت های اقتصادی استان هنوز فعال نشده اند.

اکبرنژاد با بیان اینکه فهم عرفی از اشتغال با آنچه از طرف مدیران اعلام می شود متفاوت است، گفت: اگر آمار اعلامی با فهم عرفی مردم از اشتغال منطبق بود بایستی استان ایلام تقریباً هیچ بیکاری نداشته باشد باید در این زمینه به افکار عمومی توجه کرد تا مردم بدبین نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهران نباید فقط یک پارکینگ شود

مهران نباید فقط یک پارکینگ شود