مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-06سياسي

جهاد دانشگاهی؛ نماد ایثار استراتژیک


رییس جهاددانشگاهی واحداصفهان گفت: جهاد، ایثار استراتژیک انجام می دهد ، یعنی بر روی موضوعاتی تمرکز می کند که احتمالا سازمان های دیگر یا بر روی آن تمرکز نمی کنند و یا بودجه و یا حوصله ای برای انجام آن ندارند.

- ایسنا/اصفهان رییس جهاددانشگاهی واحداصفهان گفت: "جهاد، ایثار استراتژیک انجام می دهد"، یعنی بر روی موضوعاتی تمرکز می کند که احتمالا سازمان های دیگر یا بر روی آن تمرکز نمی کنند و یا بودجه و یا حوصله ای برای انجام آن ندارند.

  نشست خبری شورای هماهنگی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی استان اصفهان به مناسبت بزرگداشت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، عصر روز گذشته شنیه، 14 مرداد با حضور محمد حسین نصر اصفهانی، رییس پژوهشکده زیست فناوری رویان اصفهان، مهدی ژیان پور، رییس جهاددانشگاهی واحد اصفهان و ابوذر پورمدنی، رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این نشست، در گفت وگویی صمیمانه، روسای هر بخش به معرفی برنامه ها، اهداف و عملکردهای خود در جهاددانشگاهی پرداختند و در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

مهدی ژیان پور، رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، به دو بخش از فعالیت های جهاددانشگاهی در طی زمان های مختلف اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم یک تقسیم بندی انجام دهیم، باید بگویم جهاد دانشگاهی در دهه اول حی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی؛ نماد ایثار استراتژیک

جهاد دانشگاهی؛ نماد ایثار استراتژیک