مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-13اجتماعي

60 درصد از جمعیت شهری لرستان تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: 60 درصد از جمعیت شهری استان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر اکبریان امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که چهار تصفیه خانه فاضلاب در لرستان در مدار بهره برداری است، اظهار داشت: 60 درصد از جمعیت شهری استان لرستان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد.

وی اضافه کرد: فاضلاب ها یکی از عوامل آلودگی محیط زیست هستند که آنها را به طریق بهداشتی جمع آوری، تصفیه و مجدداً به طبیعت بازگردانده شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: تصفیه خانه های شهر خرم آباد با ظرفیت 84 هزار مترمکعب در روز، بروجرد با ظرفیت 26 هزار، الیگودرز 15 هزار مترمکعب در روز و پلدختر با ظرفیت دو هزار و 500 مترمکعب در مدار بهره برداری هستند.

اکبریان، عنوان کرد: ساخت پنج تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای ازنا با ظرفیت 11 هزار مترمکعب در روز، دورود با ظرفیت 18 هزار، کوهدشت با ظرفیت 26 هزار، نورآباد با ظرفیت 16 هزار و الشتر شش هزار مترمکعب در روز در دست اجرا است.

وی در خصوص تأسیسات فاضلاب روستایی لرستان، گفت: همچنین تکمیل تأسیسات فاضلاب پنج روستای کندمینه الیگودرز، کفراج نورآباد، چغابدار و سیاهکل دورود، بدر آباد علیا و ده محسن خرم آباد جز خدمات دهی این شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد از جمعیت شهری لرستان تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند

60 درصد از جمعیت شهری لرستان تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند