مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:362023-07-24سياسي

دری نجف آبادی: در مسئله «فرزند کمتر» دچار ضربه سختی شدیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز در همایش نفس در دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: استان مرکزی با توجه به هویت بالا، شایسته، آینده ساز و تاثیرگذار باید در عرصه ملی و بین المللی نقش مهمی ایفا کند که این مهم به همت همه نیازمند است.

وی با اشاره به جریان ضد دینی قرآن سوزی در کشور سوئد افزود: نسبت به این عمل زشت نفرت خود را اعلام می داریم و توقع داریم جهان اسلام واکنش مناسبی به آن نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه یکی از عوامل عزت و اقتدار کشور، نیروی انسانی است اضافه کرد: بزرگترین سرمایه ها، نفت و گاز و معادن نیستند بلکه نیروی انسانی کارآمد است؛ نیروی انسانی بعد از انقلاب، همان نیروی انسانی قبل از انقلاب بود اما امام آمدند و مردم لبیک گفتند و یک جریان قوی در دنیا به وجود آمد که این جریان، جریان اسلام، اخلاق، معنویت و مردم است.

دری نجف آبادی با بیان اینکه دشمنان نقشه های مختلفی برای این مردم و سرمایه انسانی کشور کشیده اند، ادامه داد: متاسفانه در مسئله (فرزند کمتر) دچار ضربه سختی شدیم، دشمنان ما در بحث فرزندآوری بسیار قوی عمل می کنند ولی برای کشور ما نسخه فرزند کمتر را تجویز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دری نجف آبادی: در مسئله «فرزند کمتر» دچار ضربه سختی شدیم

دری نجف آبادی: در مسئله «فرزند کمتر» دچار ضربه سختی شدیم