مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-12سياسي

آغاز به کار طرح «حامیم» استان کرمانشاه در دانشگاه رازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی (حامیم) دانشگاه های استان کرمانشاه، - افتتاحیه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی (حامیم) دانشگاه های استان کرمانشاه، 20 مردادماه 1402 در سالن اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی (حامیم) دانشگاه های استان کرمانشاه، شامگاه جمعه 20 مرداد ماه 1402، با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری، در سالن اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رازی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمد نبی احمدی رییس دانشگاه رازی ضمن خیرمقدم به میهمانان و عرض تسلیت ایام محرم، در سخنانی اظهار داشت: برپایی عزاداری ها در تکایا و هیئات مذهبی، تعظیم شعائرالله است و به فرموده حضرت امام(ره)؛ این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است ، اما مسئله مهم و اساسی؛ توجه به آموزه های قیام عاشورا و اهداف قیام امام حسین علیه السلام است.

احمدی تأکید کرد: امام حسین علیه السلام برای زنده نگه داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و به شهادت رسید و ما باید تلاش کنیم تا این فریضه الهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار طرح «حامیم» استان کرمانشاه در دانشگاه رازی

آغاز به کار طرح «حامیم» استان کرمانشاه در دانشگاه رازی