مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-16سياسي

9 پروژه نیمه تمام امسال به اتمام می رسد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه در سطح استان 16 پروژه بالای 12 سال در استان زنجان وجود دارد، گفت: 9 مورد از این پروژه ها امسال به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احمد خداوردی، رییس سازمان برنامه بودجه استان زنجان، در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه  این سازمان وظایف کلان و متعددی دارد، اظهار داشت: هماهنگی و راهبری نظام برنامه ریزی استان در قالب چهارچوب نظام برنامه ریزی کشور است که در این قالب اقدامات متعددی انجام می شود.

رییس سازمان برنامه بودجه استان زنجان به تشریح اقدامات پیش روی این سازمان پرداخت و گفت: ارزیابی تک تک دستگاه های اجرایی استان را در پیش رو داریم که نتایج آن در قالب جشنواره شهید رجایی اعلام می شود.

وی با بیان اینکه اسناد توسعه برنامه هفتم را هم در پیش رو داریم که در حال تکمیل و بخشی از آن هم در حال انتشار است، افزود: بودجه سال 1402 تصویب و در حال اجراست.

 رییس سازمان برنامه بودجه در خصوص پروژه های نیمه تمام استان اذعان کرد: معیار پروژه های نیمه تمام بیش از 12 سال است و پروژه نیمه تمام فعال که سال گذشته برای آن در استان اعتبار در نظر گرفته شده 16 پروژه بود که 9 پروژه امسال به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پروژه نیمه تمام امسال به اتمام می رسد

9 پروژه نیمه تمام امسال به اتمام می رسد