مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-21اقتصادي

امدادرسانی به 3 هزار حادثه در گلستان توسط هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به سه هزار و 504 حادثه در استان خبرداد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس قاسم غریب آبادی صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: اقدامات بی منت و شبانه روزی عوامل امدادی در حوادث اخیر سبب شد تا شاهد افزایش اعتماد خیران به نهادهای امدادی و ارتقاء کمک های خیران به هلال احمر باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از 27 هزار بسته معیشتی با ارزش 14 میلیارد تومان بینی خانوارهای کم برخوردار توزیع شد که بخش زیادی از این کمک ها ناشی از کمک های مادی خیران بوده است.

غریب آبادی گفت: اعتبارات هلال احمر گلستان در حوزه تملک دارایی که در سال 1400 فقط 3 میلیارد تومان بود در سال گذشته به رقمی معادل 11.

5 میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: از فروردین 1400 تاکنون 3 هزار و 504 فقره حادثه به هلال احمر گزارش شد و عوامل کادر و داوطلب این نهاد به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

غریب آبادی گفت: در این مدت به حادثه دیدگان 2 هزار و 521 حادثه جاده ای خدمت رسانی شده و پس از حوادث جاده ای بیشتر حوادث در حوزه کوهستان رخ داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با توجه به آنکه میزان شب ماندگاری مسافران و همچنین حضور آنها در گلستان 20 تا 25 درصد افزایش یافته در نتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 3 هزار حادثه در گلستان توسط هلال احمر

امدادرسانی به 3 هزار حادثه در گلستان توسط هلال احمر