مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-15اقتصادي

دیدار معاون وزیر خارجه ایران با معاون وزارت خزانه داری ترکیه


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در دیدار با معاون وزیر خزانه داری و مالیه ترکیه درباره گسترش مناسبات مالی و اقتصادی 2 کشور گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه که در رأس یک هیأت اقتصادی متشکل از شرکت ملی گاز، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشاورزی و بانک مرکزی به ترکیه سفر کرده است، روز دوشنبه 23 مرداد ماه با معاون وزیر خزانه داری و مالیه جمهوری ترکیه دیدار و در خصوص گسترش مناسبات مالی و اقتصادی بین دو کشور گفت وگو کرد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در این دیدار با تأکید بر اشتراکات فرهنگی و تاریخی بین دو کشور، تسهیل و توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی بین دو کشور را اراده جدی و توصیه رهبران دو کشور توصیف کرد و افزود:  تلاش ما این است که با  بررسی زمینه ها، شناسایی موانع و ارائه راهکارهای عملی به اهداف تجاری و اقتصادی تعیین شده بین دو کشور دست یابیم.

  معاون وزارت خزانه داری و مالیه ترکیه نیز ضمن قدردانی از حضور هیأت اقتصادی ایران در آنکارا تأکید کرد: در راستای توافقات انجام گرفته در جریان نشست شورای عالی روابط دو کشور در تهران در تابستان سال 1401  و توصیه های روسای جمهور دو کشور گسترش عملی مناسبات را در دستورکار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون وزیر خارجه ایران با معاون وزارت خزانه داری ترکیه

دیدار معاون وزیر خارجه ایران با معاون وزارت خزانه داری ترکیه