مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-30اقتصادي

ورود بیش از 10 میلیون گردشگر به گیلان از ابتدای تابستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان از ابتدای تیرماه تاکنون 10 میلیون و 84 هزار و 42 نفر گردشگر از مرز زمینی و هوایی وارد استان شده اند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان از ابتدای تیرماه تاکنون 10 میلیون و 84 هزار و 42 نفر گردشگر از مرز زمینی و هوایی وارد استان شده اند.

ولی جهانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جاذبه های گردشگری گیلان اظهار کرد: همزمان با آغاز فصل تابستان از ابتدای تیرماه تاکنون 10 میلیون و 84 هزار و 42 نفر گردشگر از مرز زمینی و هوایی وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه گیلان به جهت قابلیت های تاریخی و گردشگری در ایام تعطیلات میزبان گردشگران و مسافران بسیاری است، افزود: از ابتدای فصل تابستان تاکنون بیش از 8 میلیون نفر شب گردشگر در مراکز اقامتی استان اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به استقبال کم نظیر سرمایه گذاران در بخش گردشگری استان گفت: برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها و جشنواره های متنوع در نقاط مختلف گیلان باعث شناسایی و رونق فرصت های سرمایه گذاری در بخش گردشگری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 10 میلیون گردشگر به گیلان از ابتدای تابستان

ورود بیش از 10 میلیون گردشگر به گیلان از ابتدای تابستان