مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-09اقتصادي

افتتاح 700 واحد مسکن ملی در لرستان طی هفته دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، ارسلان مالکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 34 هزار هکتار زمین در کشور نهایی و در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار دادیم، اظهار کرد: در لرستان اما تامین زمین با توجه به توپوگرافی و مهار شدن شهرها با اراضی کشاورزی به سختی اتفاق می افتد.

وی افزود: زمین دولتی در لرستان برای نهضت ملی کم است، بنابراین باید سراغ توافق با مالکین بخش خصوصی و استفاده از اراضی مازاد سایر دستگاه ها برویم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در حال حاضر 240 هکتار زمین در لرستان در اختیار نهضت ملی مسکن قرار گرفته است، در خرم آباد ساخت 2500 واحد شروع شده که 700 واحد آن برای هفته دولت آماده است.

مالکی با اشاره به اینکه عمده اراضی مازاد در خرم آباد در دانشگاه است، خاطر نشان کرد: چاره ای نداریم جز اینکه از اراضی دانشگاه برای نهضت ملی مسکن استفاده کنیم، بخشی از کار را انجام دادیم، موانعی وجود دارد که به دنبال رفع آنها هستیم.

وی بیان کرد: در بخش دیگر هم به دنبال توافق با مالکین بخش خصوصی هستیم تا متناسب با متقاضیان نهضت ملی زمین مورد نظر را تامین کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه قرار است ظرف چهار سال 4 میلیون مسکن ساخته شود، گفت: اما همه این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 700 واحد مسکن ملی در لرستان طی هفته دولت

افتتاح 700 واحد مسکن ملی در لرستان طی هفته دولت