مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-20اقتصادي

حمایت از اشتغال و مسکن مددجویان بهزیستی استان بوشهر


سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: اشتغال و مسکن مددجویان بهزیستی استان بوشهر تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا محمودی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: 75 واحد مسکن در قالب طرح در خود مالکی که با مشارکت بهزیستی، شرکای اجتماعی و خود مددجو احداث شده است به صورت همزمان در سراسر استان در هفته دولت افتتاح و به خانواده های تحت پوشش واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیاست سازمان بهزیستی بر توانمندسازی قشر جامعه هدف بهزیستی در زمینه اشتغال و مسکن است اظهار داشت: در هفته دولت امسال 76 طرح اشتغال که در رسته های اشتغال زایی خرد تسهیل گری شده است افتتاح می شود.

محمودی ادامه داد: هم اکنون پایگاه های سلامت اجتماعی و مراکز مشاوره، غربال گیری در مجتمع های خدمات بهزیستی در سطح شهرها، حاشیه های شهری و روستایی فعال هستند که به مردم و جامعه هدف به ارائه خدمت می پردازند و ساختمان اداری مجتمع خدمات بهزیستی شهر آب پخش، گروه همیار زنان در شهرستان دشتستان، افتتاح 2 مؤسسه خیریه، یک مرکز مشاوره در شهرستان بوشهر در هفته دولت به بهره برداری برسد.

محمودی تصریح کرد: توجه به امور معلولان و گسترش و توسعه خدمات و مناسب سازی عمومی (اهتمام در تهیه وسایل توانبخشی و توان پزشکی، گسترش مراکز غیر دولتی، ساماندهی وضعیت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از اشتغال و مسکن مددجویان بهزیستی استان بوشهر

حمایت از اشتغال و مسکن مددجویان بهزیستی استان بوشهر