مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:432023-08-13اقتصادي

کشف 4 سوله لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با تلاش مأموران این پلیس بیش از 24 هزار عدد لوازم آشپرخانه قاچاق به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال در 4 باب سوله یک انبار کالا در جنوب تهران کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان فداییان اسلام تهران شدند.

بررسی های اولیه نشان از این داشت انبار کالا دارای 4 باب سوله می باشد که کالای قاچاق به وسیله خودروهای شوتی و کامیونت به این مکان منتقل و سپس به وسیله خودروهای وانت به بازار تهران برای عرضه توزیع می شود.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: با شناسایی هویت مالک کالاها و هماهنگی های قضایی اکیپی از مأموران این پلیس به انبار کالا مراجعه و در بازید از 4 باب سوله 840 عدد ماهی تابه و 20 هزار و 196 عدد کارد و ساطور آشپزخانه فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 50 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه ریزی های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 سوله لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

کشف 4 سوله لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران