مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-08ورزشي

نهمی ایران با «جورکشی» تکواندو/ناکامی تیراندازی و7 رشته بدون مدال


پرونده بازیهای دانشجویان جهان در حالی برای کاروان ورزش ایران بسته شد که تکواندو نیمی از مدال ها را به خود اختصاص داد و «جورکش» رشته هایی شد که با وجود اعزام نفرات شاخص نتوانستند موفق باشند.

- پرونده بازیهای دانشجویان جهان در حالی برای کاروان ورزش ایران بسته شد که تکواندو نیمی از مدال ها را به خود اختصاص داد و جورکش رشته هایی شد که با وجود اعزام نفرات شاخص نتوانستند موفق باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سی و یکمین دوره بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان در شرایطی برای کاروان ورزش ایران به پایان رسید که ورزشکاران اعزامی توانستند 23 مدال طلا، نقره و برنز را بر گردن بیاویزند.

در این میان برخی رشته ها مثل تکواندو گل کاشتند و جور بقیه را کشیدند و برخی هم با عملکرد ناامیدکننده نگرانی ها برای بازیهای آسیایی را افزایش دادند.

کاروان ورزش ایران با 11 رشته در این دوره از مسابقات شرکت کرد که فقط 4 رشته تکواندو، ووشو، تیراندازی و قایقرانی موفق به کسب مدال شدند و ورزشکاران 7 رشته با دست خالی به کشور برگشتند.

در میان رشته های مدال آور تکواندو درخشش فوق العاده ای داشت و 13 مدال از 23 مدال کاروان ورزش ایران را به خود اختصاص داد و با کسب 4 مدال طلا نقش بسزایی در نهم شدن کاروان ورزش دانشجویان ایران داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمی ایران با «جورکشی» تکواندو/ناکامی تیراندازی و7 رشته بدون مدال

نهمی ایران با «جورکشی» تکواندو/ناکامی تیراندازی و7 رشته بدون مدال