مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-13اقتصادي

طی 5 سال کل زیرساخت های شهری کرمانشاه نوسازی می شود


کار نوسازی زیرساخت های 20 درصد از شهر 11 هزار هکتاری طی سال جاری انجام خواهد شد و بدین ترتیب طی 5 سال کل زیرساخت های شهری کرمانشاه نوسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگارانکه  به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، ضمن بیان اینکه در شهر کرمانشاه با انباشت عقب ماندگی در مباحث عمرانی و زیرساختی روبرو هستیم، اظهار کرد: سال قبل توانستیم کار نوسازی زیرساخت های 20 درصد از شهر 11 هزار هکتاری کرمانشاه به انجام برسانیم.

  وی افزود: طی سال جاری نیز 20 درصد دیگر از شهر کرمانشاه کار عمرانی و نوسازی انجام خواهیم داد و بدین ترتیب طی 5 سال کل زیرساخت های شهری کرمانشاه  نوسازی می شود.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه در شهر کرمانشاه 7 هزار تاکسی وجود دارد که عمدتا مورد استفاده قرار نمی گیرند،  گفت: امیدواریم سیستم ITS که برای ساماندهی تاکسیرانی و اتوبوسرانی تهیه شده و نرم افزار آن در برخی شهرهای کشور در مرحله آزمایش است را بتوانیم برای رفع مشکلات این حوزه در کرمانشاه اجرایی کنیم.

  وی در بخش دیگری از سخنانش، گفت: جهت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تاکنون 40 دستگاه اتوبوس تحویل گرفته ایم و 30 دستگاه دیگر نیز تا مدتی دیگر تحویل خواهیم گرفت که پس از جذب و آموزش رانندگان، در دوخط اصلی شمال به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 5 سال کل زیرساخت های شهری کرمانشاه نوسازی می شود

طی 5 سال کل زیرساخت های شهری کرمانشاه نوسازی می شود