مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:352023-07-29پزشكي

با هشت عادت مفید زندگی ، عمر خود را چندین دهه افزایش دهید


مردانی که تا سن 40 سالگی به هر هشت عادت پایبند هستند، می توانند به طور متوسط 24 سال بیشتر از مردانی که این عادت ها را ندارند، زندگی کنند.

برای زنان نیز رعایت هر هشت عادت سبک زندگی سالم در دوران میانسالی با افزایش 21 سالی امید به زندگی در مقایسه با زنانی که فاقد این عادات بودند، - به نقل از ارث، یک مطالعه جدید شامل بیش از 700 هزار فرد آمریکایی نشان می دهد که با پذیرش هشت عادت سبک زندگی سالم تا میانسالی، افراد می توانند به طور بالقوه ده ها سال به زندگی خود در مقایسه با افرادی که این عادات را کمتر دارند یا اصلا ندارند اضافه کنند.

این تحقیق شواهدی ارائه می کند که نشان می دهد عادات سبک زندگی روزانه ما می تواند به طور قابل توجهی بر امید به زندگی ما تأثیر بگذارد.

  این هشت عادت شامل فعالیت بدنی، رهایی از اعتیاد، عدم استعمال دخانیات، مدیریت استرس، اتخاذ رژیم غذایی سالم، عدم مصرف زیاد الکل، حفظ خواب خوب و داشتن روابط اجتماعی مثبت است.

  این مطالعه تخمین می زند مردانی که تا سن 40 سالگی به هر هشت عادت پایبند هستند، می توانند به طور متوسط 24 سال بیشتر از مردانی که این عادت ها را ندارند، عمر کنند.

برای زنان نیز رعایت هر هشت عادت سبک زندگی سالم در دوران میانسالی با افزایش 21 سالی امید به زندگی در مقایسه با زنانی که فاقد این عادات بودند، مرتبط بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هشت عادت مفید زندگی ، عمر خود را چندین دهه افزایش دهید

با هشت عادت مفید زندگی ، عمر خود را چندین دهه افزایش دهید