مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-25سياسي

پیگیری دخل و خرج خراسان جنوبی در پایتخت


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با سفر به پایتخت و دیدار با مقامات سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیری دخل و خرج استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید جهانشاهی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی امروز به پایتخت سفر کرد تا ضمن دیدار با مقامات سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیری موارد مربوط به دخل و خرج خراسان جنوبی باشد.

بنابراین گزارش اولین دیدار کاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با سعید توتونچی ملکی، رییس امور برنامه و بودجه استان ها سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونان وی بود که جهانشاهی در این دیدار به ارائه گزارش توزیع اعتبارات هزینه ای و تملک  خراسان جنوبی پرداخت.

   درخواست تامین کسری اعتبارات هزینه ای، ابلاغ به موقع تخصیص اعتبارات عمرانی، افزایش حقوق نیروهای طرح دستگاه های اجرایی استان و .

از جمله خواسته های وی بود که با رییس امور برنامه و بودجه استان ها در میان گذاشت.

 دیگر پیگیری های رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با مقامات سازمان برنامه و بودجه کشور به افزایش اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سهمیه نیروهای امریه در این سازمان ، سازو کار در خصوص بیمه تکمیلی کارکنان سازمان ، هماهنگی لازم برای جابه جایی حساب حقوقی کارکنان سازمان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری دخل و خرج خراسان جنوبی در پایتخت

پیگیری دخل و خرج خراسان جنوبی در پایتخت