مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-14سياسي

ساخت و نصب سردیس خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی انجام خواهد شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از مصوبه ساخت و نصب سردیس خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی به عنوان مطالبه خانواده شهید و خبرگزاری ایسنا، خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از مصوبه ساخت و نصب سردیس خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی به عنوان مطالبه خانواده شهید و خبرگزاری ایسنا، خبر داد.

حجت الاسلام سیداحمد حسینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه خانواده شهید عمرانی در روز 18 مردادماه جاری در دیدار جمعی از مسئولان اظهار کرد: در راستای تحقق وعده ای که به خانواده شهید عمرانی دادیم، این مهم به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی همچنین ضمن اعلام این خبر، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را وظیفه همگانی دانست و بر لزوم عملی شدن هر گونه وعده از طرف مسئولان تاکید و تصریح کرد: در دیداری که به مناسبت روز خبرنگار با خانواده شهید داشتیم از اینکه سال گذشته وعده ساخت و نصب سردیس شهید داده شده اما هیچ اقدامی صورت نگرفته، گلایه مند بودند که به عنوان متولی فرهنگ، هنر و رسانه ضمن عذرخواهی از خانواده شهید قول تحقق این امر فرهنگی را دادیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از اهتمام ویژه این اداره کل با حمایت و همراهی سایر نهادها از جمله شهرداری جیرفت در ساخت و نصب سردیس خبرنگار شهید در محل بوستان خبرنگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و نصب سردیس خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی انجام خواهد شد

ساخت و نصب سردیس خبرنگار شهید اسماعیل عمرانی انجام خواهد شد