مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-05سياسي

سردار معروفی: شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک تر است


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک تر است، گفت: حاج قاسم خروجی انقلاب و سرباز امام خامنه ای بودند و نباید ایشان را از مردم جدا دانست و در این صورت است که می توانیم به وحدت و انسجام در انقلاب برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در افتتاحیه نشست سراسری مسئولان انجمن های هنری و ادبی بسیج کشور که در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: هنرمندان جمعیتی هستند که می توانند افکار عمومی را با خود همراه و برانگیخته کنند و در عرصه های مختلف از جمله فیلم، شعر و تئاتر تاثیرگذار باشند، هنرمندان اگر از این فضای مهم مراقبت نکنند همان طور که در سال گذشته شاهد بودیم دشمن فضا را پر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بزرگترین حدوث تاریخی بشر بعثت پیامبر خاتم محمد مصطفی(ص) است، گفت: دین پیامبر(ص) تکمیل کننده ادیان گذشته است که برای سعادت بشریت مبعوث شده بودند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج اضافه کرد: با حکومت اسلامی ناب می توان بشریت را به سعادت رساند که برای این امر پیامبر اکرم(ص) انصار و مهاجرین را بسیج کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار معروفی: شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک تر است

سردار معروفی: شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک تر است