مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-10اقتصادي

اختصاص 7000 اتوبوس و انجام 2000 پرواز برای جابه جایی زوار اربعین


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تأمین 7000 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران اربعین، گفت: همچنین حدود 2000 پرواز برای جابه جایی زوار اربعین در فاصله 25 روز تدارک دیده شده است و این میزان ناوگان قابلیت افزایش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش  با بیان اینکه کشور تبدیل به یک کارگاه بزرگ راهسازی شده است، اظهار داشت: هر ماه یک پروژه بزرگ در این حوزه به بهره برداری می رسد و همکاری و صبر مدیران استان، پیمانکاران و مشاوران طرح ها با وزارت راه و شهرسازی قابل قدردانی است.

وی یکی از رئوس برنامه های سازمان راهداری را تجهیز و نوسازی ناوگان ماشین های راهسازی برشمرد و گفت: امسال یک هزار دستگاه ماشین آلات به شبکه راهداری کشور افزوده می شود، همچنین 110 دستگاه ماشین آلات به ماشین آلات سنگین راهداری کشور به ارزش یک هزار میلیارد تومان به سفارش داخل افزوده شده است.

عضو کابینه دولت سیزدهم با بیان اینکه راه هوشمند مسیر فرایند نگهداری راه ها را تغییر می دهد، اقدام اساسی وزارت راه و شهرسازی را در سازمان راهداری، تجهیز ناوگان جاده ای عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم تا ناوگان عمومی جاده ای، هرچه سریع تر از طریق تعمیرات و یا خرید، نوسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 7000 اتوبوس و انجام 2000 پرواز برای جابه جایی زوار اربعین

اختصاص 7000 اتوبوس و انجام 2000 پرواز برای جابه جایی زوار اربعین