مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-16سياسي

برخی که در صداوسیما معروف شده بودند کنار تروریست های شاهچراغ قرار گرفتند


17 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ خطاب به رییس سازمان صداوسیما تاکید کردند:برخی افراد که با هزینه نظام جمهوری اسلامی و در صداوسیمای ملی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، 17 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در نامه ای خطاب به پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما با اشاره به جنگ ترکیبی که سال گذشته جمهوری اسلامی ایران درگیر آن شده بود، تأکید کردند: در بخشی از این نامه آمده است: هویت و عدالت گستری دو کلید واژه مهم و پرتکرار جنابعالی در بدو ورود به جایگاه ریاست سازمان صدا و سیما بود.

شنیدن این دو نسخه راهگشا برای رسانه تبدار ملی، امیدبخش کسانی بود که دل در گرو این انقلاب اسلامی داشتند؛ بیشتر از همه برای دانشجویان که خط شکنی و شجاعت رسانه ای را مکرر شنیده و منتظر یک تحول اساسی بودند.

  در بخشی دیگری تأکید شده است: سال گذشته جمهوری اسلامی درگیر یک جنگ ترکیبی همه جانبه شد که  با پروگاندای رسانه ای  قصد القاء تمام شدن نظام اسلامی را داشتند.

بخش عظیمی از این جنگ در رسانه های مجازی بود و برخی افراد که با هزینه نظام جمهوری اسلامی و در صداوسیمای ملی، معروف و به جایگاهی رسیده بودند، با مواضعشان در شبکه های اجتماعی، کنار تروریست های شاهچراغ و قاتلان عجمیان ها و علی وردی ها قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی که در صداوسیما معروف شده بودند کنار تروریست های شاهچراغ قرار گرفتند

برخی که در صداوسیما معروف شده بودند کنار تروریست های شاهچراغ قرار گرفتند