مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-06سياسي

توجه به زیست بوم و ویژگی های محلی رسالت رسانه ملی در استان هاست


معاون استان های صدا و سیما کشور یکی از سیاست های رسانه ملی را توجه به زیست بوم و ویژگی های محلی دانست و گفت: تشکیل قرارگاه مقابله با توطئه های دشمن و جهاد تبیین در تمامی معاونت های رسانه ملی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسن عابدینی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل صدا و سیما مرکز گیلان در سالن اجتماعات بانک صادرات با بیان اینکه رسانه ملی برای افزایش بنیه آفرینی و علمی مردم باید به صورت دانشگاهی عمل کند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در حکم خود به رییس رسانه ملی علاوه بر دانشگاه به مقابله با توطئه های دشمن تاکید کردند.

وی با اشاره به نقش قابل تأمل رسانه ملی در مقابله با جنگ نرم و ترکیبی استکبار گفت: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به رییس رسانه ملی، تشکیل قرارگاه مقابله با توطئه های دشمن و جهاد تبیین بوده و این امر در تمامی معاونت های رسانه ملی در حال انجام است.

معاون امور استان های صدا وسیما کشور با اشاره به پیش بینی مقام معظم رهبری در خصوص برنامه دشمن برای حیازدایی در کشور، تصریح کرد: در تمام جوامع جهانی فرد و رهبری به مانند مقام معظم رهبری وجود ندارد و ایشان 21 سال پیش در جمع مردم سیستان و بلوچستان فرمودند که برنامه دشمن پیشبرد سیاست حیازدایی در جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به زیست بوم و ویژگی های محلی رسالت رسانه ملی در استان هاست

توجه به زیست بوم و ویژگی های محلی رسالت رسانه ملی در استان هاست