مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 18:002023-07-30اقتصادي

اختصاص بیش از 2 میلیارد اعتبار برای ساماندهی آبشار افرینه


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اختصاص 2 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار به منظور ساماندهی منطقه گردشگری آبشار افرینه شهرستان معمولان خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان خبر داد: اختصاص بیش از 2 میلیارد اعتبار برای ساماندهی آبشار افرینه ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اختصاص 2 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار به منظور ساماندهی منطقه گردشگری آبشار افرینه شهرستان معمولان خبر داد.

عطا حسن پور امروز هشتم مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این میزان اعتبار در راستای اجرای عملیات محوطه سازی، ساخت آلاچیق و سکو در اطراف آبشار افرینه هزینه خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به جذابیت های ظاهری آبشار افرینه معمولان و قرار گرفتن آن در مسیر حمل ونقل به سمت خوزستان و جنوب کشور، نیازمند توجهات ویژه برای ایجاد زیرساخت ها و همچنین معرفی هرچه بیشتر به گردشگران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه آبشار افرینه در روستایی به همین نام در شهرستان معمولان قرار دارد و سرچشمه این آبشار محل تلاقی دو رود افرینه و چمشک در 38 کیلومتری خرم آباد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 2 میلیارد اعتبار برای ساماندهی آبشار افرینه

اختصاص بیش از 2 میلیارد اعتبار برای ساماندهی آبشار افرینه