مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-21پزشكي

پزشک شیرازی برای اولین بار در جهان موفق به درمان یک بیماری نادر شد


دکتر سعید البرزی، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پزشکی است که توانسته برای اولین بار در جهان بیماری نادری را با استفاده از روش های نوین درمان کند و خدمت به کشورش را دوست دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نازایی امروزه یکی از معضلاتی است که افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند و به واسطه آن نمی توانند طعم شیرین مادر شدن را بچشند.

روش های درمانی متعددی نیز وجود دارد تا راه چاره ای برای حل این مشکل باشد و کم و بیش راهگشا است.

در این میان پزشکان و متخصصان زیادی وجود دارند که در این عرصه تلاش های بسیاری می کنند تا بتوانند مشکلات زیادی را در زمینه نازایی و مشکلات زنان برطرف کنند.

یکی از این افراد برجسته که با نوآوری و تلاش و تحقیق های بسیار موفق به انجام روش های نوینی برای حل برخی از این مشکلات شده و بعضی از آنها را به صورت موفقیت آمیز برای اولین بار در جهان در شهر شیراز انجام داده است، دکتر سعید البرزی، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز و عضو هیئت رییسه لاپاراسکوپی زنان ایران است.

دکتر خود را معرفی کرد و گفت: دکتر سعید البرزی متولد 1335هستم، در تهران به دنیا آمدم و در شیراز بزرگ شدم، در حال حاضر استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر گروه زنان و عضو هیئت رییسه انجمن لاپاراسکوپی زنان ایران هستم و دو فلوشیپ ناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک شیرازی برای اولین بار در جهان موفق به درمان یک بیماری نادر شد

پزشک شیرازی برای اولین بار در جهان موفق به درمان یک بیماری نادر شد