مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-15ورزشي

جوادی: همه امکانات را برای میزبانی شایسته المپیاد ورزشی بسیج کرده ایم


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد که امکانات لازم برای میزبانی المپیاد استعدادهای برتر ورزش فراهم است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی جوادی در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات واترپلو استعدادهای برتر کشور، عنوان کرد: استان تهران در 11 رشته میزبان این رقابت ها خواهد بود و رشته واترپلو به عنوان اولین میزبانی در سطح خوبی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، افزود: استان تهران در جریان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته های اسکیت، تنیس روی میز، تیراندازی، شنا، شیرجه و واترپلو، دوومیدانی، جودو، گلف قایق رانی، بوکس، تنیس و شمشیربازی میزبان ورزشکاران برتر کشور خواهد بود و اداره کل با تشکیل ستاد برگزاری و میزبانی این رقابت ها و بسیج همه امکانات خود در تلاش است تا میزبان شایسته ای برای مسابقات و قهرمانان مستعد کشور باشد.

وی ضمن ابراز رضایت از میزبانی هیات شنای استان تهران در رشته واترپلو، گفت: انتظار ما از همه هیات های میزبان این است که از همه توان و امکانات خود برای برگزاری شایسته مسابقات بهره ببرند و این رقابت ها در سطح کیفی بالایی برگزار شود.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور علی جوادی، کیانی زاده مدیر کل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعداد یابی ورزش قهرمانی و حرفه ای، ایرجی معاون توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوادی: همه امکانات را برای میزبانی شایسته المپیاد ورزشی بسیج کرده ایم

جوادی: همه امکانات را برای میزبانی شایسته المپیاد ورزشی بسیج کرده ایم