مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-08اجتماعي

جمع آوری داروهای مازاد بر مصرف شهروندان با اجرای طرح مرهم زائر ویژه اربعین


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: مردم در طرح مرهم زائر می توانند داروهای قابل استفاده و مازاد بر مصرف خودشان را به پایگاه های جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: مردم در طرح مرهم زائر می توانند داروهای قابل استفاده و مازاد بر مصرف خودشان را به پایگاه های جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید سلیمی در این باره گفت: ما در ایام اربعین با خیل عظیم زائران حرم حسینی مواجهیم و امسال هم پیش بینی می شود بالغ بر 4 میلیون زائر از کشور ایران به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در داخل ایران موظف به امداد و نجات است و در خارج از کشور هم خدمات بهداشتی و درمانی را به زائران ارائه می کند و بحث تامین دارو برای بیمارانی که به مراکز هلال احمر مراجعه می کنند در اولویت های برنامه های سازمان است.

سلیمی تصریح کرد: بخش عمده ای از این داروها توسط خود جمعیت هلال احمر تامین می شود و امسال با توجه به حجم قابل ملاحظه ای که پیش بینی می شود ما در قالب طرح مرهم زائر مشارکت ها و کمک های مردمی را طلب کردیم تا علاقه مندان در این امر خیر بتوانند کمک های خود را از طریق سازمان جمعیت هلال احمر به زائران برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری داروهای مازاد بر مصرف شهروندان با اجرای طرح مرهم زائر ویژه اربعین

جمع آوری داروهای مازاد بر مصرف شهروندان با اجرای طرح مرهم زائر ویژه اربعین