مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-26اقتصادي

پیش بینی اجرای 448 طرح پایلوت تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی


پیش بینی می شود امسال 448 طرح پایلوت تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی با هدف محوری هر شهرستان یک پایلوت تهیه و به اجرا درآید.

- پیش بینی می شود امسال 448 طرح پایلوت تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی با هدف محوری "هر شهرستان یک پایلوت" تهیه و به اجرا درآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، ‏روح اله درویش خضری، سرپرست دفتر یکپارچگی و بهره وری اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی کشور گفت: تاکنون 316 پایلوت تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی به مساحت 163 هزار هکتار از سوی 25 استان کشور تهیه و به سازمان امور اراضی کشور اعلام شده است.

وی اظهار کرد: منتظریم 7 استان دیگر نیز طرح های پایلوت خود را نهایی و به سازمان امور اراضی کشور معرفی کنند.

وی یکپارچگی و تجمیع اراضی کشاورزی را از سیاست های کلی نظام و برنامه های اولویت دار دولت و وزارت جهاد کشاورزی عنوان و تصریح کرد: یکپارچگی و تجمیع اراضی کشاورزی با هدف افزایش بهره وری‏ و تولید‏ در واحد سطح، افزایش ضریب مکانیزاسیون‏‏، حفظ منابع تولید، اقتصادی کردن تولید و اجرای الگوی کشت اجرا می شود.

درویش خضری یکپارچگی و تجمیع اراضی کشاورزی را از وظایف اصلی سازمان امور اراضی کشور دانست و گفت: از سال 1385 تا ابتدای 1402 نزدیک به 13 هزار هکتار تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی در کشور انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اجرای 448 طرح پایلوت تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی

پیش بینی اجرای 448 طرح پایلوت تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی