مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-12سياسي

با سوءاستفاده انتخاباتی مدیران برخورد می کنیم / انتشار


با مسئولانی که بی طرفی در انتخابات را رعایت نکنند و از اموال دولتی و اداری برای گروه سیاسی خاصی سوءاستفاده کنند هیچ تعارفی وجود ندارد و برخورد لازم با آنها انجام می شود.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: با مسئولانی که بی طرفی در انتخابات را رعایت نکنند و از اموال دولتی و اداری برای گروه سیاسی خاصی سوءاستفاده کنند هیچ تعارفی وجود ندارد و برخورد لازم با آنها انجام می شود.

سید محمدهادی احمدی طباء، امروز (شنبه،21 مردادماه) در شورای اداری شهرستان در شهر زواره، اظهار کرد: از مدیران دولت انقلابی انتظار داریم خدمات و دستاوردهای این دولت را در راستای جهاد تبیین برای مردم تشریح کنند.

مطمئنا پیگیری ها و تلاش هایی که در دولت در حال انجام است نتیجه آن گشایش وضعیت معیشتی مردم خواهد بود.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد خدمات دولت در شهرستان اردستان، افزود: مهم ترین کار دولت در شهرستان اردستان برگرداندن جایگاه فرماندار به عنوان مقام عالی حاکمیت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان با بیان اینکه فرمانداری اردستان در چهار محور جوانی جمعیت، ستاد سفر نوروزی و.

رتبه برتر استان را کسب کرده است، گفت: اقداماتی که در شهرستان اردستان انجام شده نویدبخش و امیدآفرین برای آینده این شهرستان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سوءاستفاده انتخاباتی مدیران برخورد می کنیم / انتشار

با سوءاستفاده انتخاباتی مدیران برخورد می کنیم / انتشار