مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:452023-07-28سياسي

پایتخت اقوام ذوب در غم هجران حسین(ع)


در حالی که رسانه های ضدانقلاب و عناصر خودفروخته خارج نشین پیش از آغاز محرم تلاش کردند از شور و شوق عاشورایی مردم بکاهند اما سوگواران حسینی با برپایی باشکوه تر مراسم های عزاداری، - خبرگزاری فارس-گلستان: امروز جمعه 6 مرداد، به یاد شهید تشنه لب و سر بریده دشت کربلا، نگارستان اقوام ایران سر از پا نمی شناسد.

  کُلّنا فِداکِ یا زینب یعنی آنکه ما ملت حسینی ایم.

گرچه با سر بریدن و اِرباً اِرباً شدن سید و سالار شهیدان قصه روز عاشورا به پایان رسیده اما ملتی که از زینب(س)، حسینی بودن را آموخته، لحظه ای یاد و خاطر حضرت سیدالشهدا(ع) را فراموش نمی کند از این رو است که  کُلُّ یَومٍ عاشُوراءُ وَ کُلُّ أرْضٍ کَرْبَلا .

حسین جان! اگرچه مشک سقایت در کربلا قطره ای آب برای لبان تشنه بنی هاشم نداشت اما امروز از معرفت تو یک عالم سیراب شدند، امروز دل های شیفتگان و عاشقان حسین(ع) از شور عاشورایی لبریز است اما در کنار شور باید شعور حسینی داشت ما تشنه عشقیم و شنیدیم که گفتند رفع عطش عشق فقط نام حسین است.

أَللّهُمَّ الرْزُقْنی شَفاعَهَ الْحُسَیْنِ یَومَ الْوُرُودِ یعنی آنکه ملت حسینی ایران در راه کربلا با انقلاب 57 و هشت سال دفاع جانانه در برابر یزیدیان زمان، درس های عاشورا را در مکتب امام راحل و نایب برحقش امام خامنه ای به خوبی پاس کرده اند برای همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت اقوام ذوب در غم هجران حسین(ع)

پایتخت اقوام ذوب در غم هجران حسین(ع)