مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-07سياسي

ساعت کاری ادارات از ابتدای مهر اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل دربانی معاون حمل و نقل و ترافیک استان تهران در برنامه تهران بیست درباره اقدامات ستاد استقبال از مهر برای تعیین ساعت کاری گفت: - معاون حمل و نقل و ترافیک استان تهران به بیان توضیحاتی درباره زمان شروع ساعت کاری ادارات از ابتدای مهر ماه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل دربانی معاون حمل و نقل و ترافیک استان تهران در برنامه تهران بیست درباره اقدامات ستاد استقبال از مهر برای تعیین ساعت کاری گفت: شناور سازی ساعات کار سالیان سال در دولت های مختلف مطرح بوده است که تاکنون اجرایی نشده بود.

دربانی ادامه داد: سال گذشته بر اساس گزارش هایی که به صورت کارشناسی شده انجام شد، شورای هماهنگی ترافیک استان با شناور سازی ادارات موافقت کرد و در نهایت 3 مصوبه هیات دولت برای تهران را داشتیم که هیات وزیران ابتدا فقط برای مهر ماه به ما مجوز داد و برای بار دوم تا پایان آبان مجوز تمدید شد و در آبان شناور سازی ادارات تا پایان سال تمدید شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مجموع این طرح مورد رضایت قرار گرفت و در نهایت هیات وزیران مصوبه شناور سازی را به صورت دائمی برای 1402 ابلاغ کردند و از 15 خرداد تا 15 شهریور ساعت کاری برای مدیریت مصرف انرژی تغییر و از 6 تا 13 شد، ولی بعد از این تاریخ هم سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری ادارات از ابتدای مهر اعلام شد

ساعت کاری ادارات از ابتدای مهر اعلام شد