مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-08سياسي

ذوالنوری: ایران و ویتنام هزینه های زیادی برای آزادی و استقلال داده اند


نایب رییس مجلس در مراسم استقبال از رییس مجلس ویتنام، گفت: مبانی و اصول بسیاری بین ایران و ویتنام مشترک است و هر دو کشور از آمریکا و غرب زخم خورده هستند و هر دو کشور برای آزادی و استقلال هزینه های زیادی داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری خانه ملت، وونگ دین هوئه رییس مجلس ویتنام که در صدر یک هیأت پارلمانی- تجاری صبح امروز (سه شنبه 17 مردادماه) وارد تهران شد، در بدو ورود به کشور مورد استقبال حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب رییس مجلس و جلیل رحیمی جهان آبادی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام قرار گرفت.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری ضمن خوش آمدگویی به هیات ویتنامی، اظهار کرد: حضور این هیات در تهران، نشان دهنده اهمیت تحکیم روابط دو کشور است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط دیپلماتیک بین ایران و ویتنام از مناسبات خوبی برخوردار است، گفت: امیدواریم این روابط تداوم داشته باشد، زیرا تقویت روابط دیپلماتیک می تواند موجب گسترش روابط دو کشور باشد و تقویت ارتباط پارلمانی می تواند تقویت روابط اقتصادی و سیاسی خود را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: رؤسای مجالس دو کشور ترددهای خوبی در سالیان گذشته داشته اند و مرور تاریخ روابط دو کشور نشان می دهد که هیچ نقطه سیاه و تاریکی در روابط دو کشور وجود ندارد و روابط دو کشور دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: ایران و ویتنام هزینه های زیادی برای آزادی و استقلال داده اند

ذوالنوری: ایران و ویتنام هزینه های زیادی برای آزادی و استقلال داده اند