مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-22سياسي

قانون گذاری های اخیر مجلس اقتصادی و بی ارتباط با حوزه ی وکالت است


رییس کانون وکلای دادگستری استان یزد اعلام کرد: مجلس یازدهم در حال قانون گذاری حوزه وکالت است که نگاه اقتصادی داشته و با این حوزه بی ارتباط هستند و این امر استقلال کانون های وکلای دادگستری را دستخوش خلل خواهد کرد.

- ایسنا/یزد رییس کانون وکلای دادگستری استان یزد اعلام کرد: مجلس یازدهم در حال قانون گذاری حوزه وکالت است که نگاه اقتصادی داشته و با این حوزه بی ارتباط هستند و این امر استقلال کانون های وکلای دادگستری را دستخوش خلل خواهد کرد.

محمدحسین جعفری امروز سه شنبه 31 مردادماه در نشست با خبرنگاران به نقش رسانه در ایجاد و روشن گری افکار عمومی در حوزه های مختلف، اظهار کرد: متاسفانه در یک ماه اخیر در حالی شاهد تصویب طرح های اقتصادی و غیرمرتبط با نهاد وکالت در مجلس شورای اسلامی هستیم که طرح های پیشنهادی مصوب شده در کمیسیون های تخصصی مجلس در حال بررسی بودند.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس مبنی بر پرهیز از غلبه کردن ارائه طرح بر لایحه در صحن مجلس، گفت: متاسفانه در تاریخ‎های 16 و 29 مردادماه جاری شاهد ورود مجلس در طرح های غیرمرتبط با وکالت بدون بررسی در کمیسیون های مربوطه بودیم.

جعفری افزود: هر چند لوایح مربوط به حوزه وکالت باید از ناحیه قوه قضاییه به مجلس ارائه شود ولی طرح های ارائه شده نمایندگان نیز باید ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون گذاری های اخیر مجلس اقتصادی و بی ارتباط با حوزه ی وکالت است

قانون گذاری های اخیر مجلس اقتصادی و بی ارتباط با حوزه ی وکالت است