مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-02اقتصادي

توضیحات استاندار تهران درباره پرونده «آفتاب ری»


استاندار تهران آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی «آفتاب ری» را که از سال 95 کلنگ زنی شده و طی کلاهبرداری، پرونده قضایی برای آن تشکیل شده است، تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، علیرضا فخاری استاندار تهران در رابطه با پرونده کثیرالشاکی آفتاب ری عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرری اظهار کرد: در پروژه آفتاب ری تعاونی تشکیل شده بود اما در زمینه پیش فروش تخلفاتی انجام گرفته و یک واحد به چندین نفر فروخته شده و سازنده نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.

وی با اشاره به تعیین تکلیف پرونده آفتاب ری تصریح کرد: بر اساس جلسه ای که با رییس دادگستری شهرستان ری داشتیم مقرر شد دارایی موجود در پرونده آفتاب ری تبدیل به احسن شود و حداقل میزانی از سرمایه گذاری خریداران، بازپس داده شود و در نهایت از محل ارزش افزوده جدیدی که ایجاد شده، سود آن نیز در میان مشارکت کنندگان تقسیم شود.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به فعالیت تعاونی ها گفت: کار تعاونی ها از شروع تا اتمام آن بر عهده بخش خصوصی است و نوع مدیریت، بر طبق توافقات میان اعضای تعاونی است اما گاهی تعاونی ها با مشکلاتی روبه رو می شوند.

فخاری افزود: عدم اجرای تعهدات اعضای هیأت مدیره نسبت به صاحبان سهام در تعاونی ها باعث تشکیل پرونده های زیاد قضایی شده و لذا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات استاندار تهران درباره پرونده «آفتاب ری»

توضیحات استاندار تهران درباره پرونده «آفتاب ری»