مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-09اقتصادي

جذب 190 سرمایه گذار صنعتی به استان قزوین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: روند رو به رشد شهرک های صنعتی و حمایت های دولت در استان نشان از جدیت افزایش تولید دارد، به طوری که طی یک سال اخیر 190 سرمایه گذار صنعتی جذب استان شدند.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: روند رو به رشد شهرک های صنعتی و حمایت های دولت در استان نشان از جدیت افزایش تولید دارد، به طوری که طی یک سال اخیر 190 سرمایه گذار صنعتی جذب استان شدند.

  رضا صفاری روز چهارشنبه 18 مرداد 1402 در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز بزرگداشت صنایع کوچک در سالن اجتماعات شرکت شهرک های صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بالغ بر 2100 سرمایه گذار در شهرک های صنعتی و نواحی مربوطه دارد که از این تعداد سرمایه گذار، بیش از 990 طرح تولیدی و صنعتی در استان کلید خورده است.

وی با بیان اینکه، شرکت شهرک های صنعتی استان، به واسطه شهرک و شرکت های صنعتی بالغ بر 1109 طرح تولیدی در دست ساخت و احداث دارد، افزود: روند رو به رشد شهرک های صنعتی و حمایت های دولت در استان نشان از جدیت افزایش تولید دارد، به طوری که طی یک سال اخیر 190 سرمایه گذار صنعتی جذب استان شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی افزود: بازسازی و راه اندازی واحدهای راکد صنعتی یکی از اولویت های این شرکت بوده لذا در این راستا اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 190 سرمایه گذار صنعتی به استان قزوین

جذب 190 سرمایه گذار صنعتی به استان قزوین