مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-22بين الملل

رهبر کره شمالی مقامات ارشد را بابت کم کاری پس از سیل شماتت کرد


رسانه های دولتی کره شمالی امروز (سه شنبه) گزارش دادند، رهبر این کشور از مقامات ارشد کره شمالی به خاطر واکنش غیرمسئولانه به ویرانی های سیل انتقاد کرده و گفت، - رسانه های دولتی کره شمالی امروز (سه شنبه) گزارش دادند، رهبر این کشور از مقامات ارشد کره شمالی به خاطر واکنش غیرمسئولانه به ویرانی های سیل انتقاد کرده و گفت، این افراد اقتصاد ملی را "ضایع" کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به کی سی ان ای گزارش داد، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز دوشنبه از زمینی در سواحل غربی که دستخوش جزر و مد شده بود، بازدید کرد.

این بازدید پس از آن صورت گرفت که آب دریا اخیرا یک سیل بند با سیستم زهکشی نامناسب را تخریب کرده و بیش از 560 هکتار زمین از جمله 270 هکتار از شالیزارهای برنج را زیر آب برده است.

کیم جونگ اون ضمن محکوم کردن مقامات به خاطر بی توجهی بسیار غیرمسئولانه نسبت به وظایف شان، به طور خاص کیم توک هون، رییس کابینه (نخست وزیر) کره شمالی را خطاب قرار داد و از وی به خاطر یک یا دو بار بازدید از این مکان تخریب شده آن هم همانند یک تماشاچی ، انتقاد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: کیم جونگ اون تاکید کرد که در سال های اخیر انضباط اداری و اقتصادی کابینه کیم توک هون به طور جدی از کار افتاده و متعاقبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر کره شمالی مقامات ارشد را بابت کم کاری پس از سیل شماتت کرد

رهبر کره شمالی مقامات ارشد را بابت کم کاری پس از سیل شماتت کرد