مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-22بين الملل

نگرانی اوکراین از بازگشت ترامپ و کاهش کمک های واشنگتن به کی یف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تارنمای «پولیتیکو» نوشت: شرکت های خصوصی و بنیاد های داوطلبانه، نقش فزاینده ای در ارائه اسلحه های مورد نیاز به سربازان [اوکراینی]دارند.

- نشریه آمریکایی پولیتیکو نوشت: با احتمال بازگشت دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا و احتمال کاهش کمک های ایالات متحده، اوکراین در تلاش برای تقویت صنعت تولید تسلیحات داخلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تارنمای پولیتیکو نوشت: شرکت های خصوصی و بنیاد های داوطلبانه، نقش فزاینده ای در ارائه اسلحه های مورد نیاز به سربازان [اوکراینی]دارند.

سرهی پریتولا -مانند ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین- کمدین و بازیگر تلویزیونی است که اکنون به خاطر مشارکتش در جنگ اوکراین شناخته شده است.

وی از زمان حمله روسیه به اوکراین، بنیاد خیریه پریتولا را تأسیس کرد و از تولید تسلیحات داخلی و تامین نیرو های خط مقدم حمایت می کند.

پریتولا اظهار داشت: این احساس نیاز که اوکراین باید اقداماتی را در داخل کشور [برای تامین انواع سلاح ها]هم با جستجوی بازار جهانی تسلیحات برای یافتن ابزار های پیشرفته و هم با ساخت بیشتر زره های سنگین و گلوله ها در پیش بگیرد، با تهدید احتمال بازگشت ترامپ به کاخ سفید تشدید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اوکراین از بازگشت ترامپ و کاهش کمک های واشنگتن به کی یف

نگرانی اوکراین از بازگشت ترامپ و کاهش کمک های واشنگتن به کی یف