مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-09ورزشي

مسابقات جام قهرمانان کرد با حضور 250 ورزشکار کردستانی در بانه برگزار شد


مسابقات کاراته سبک «شورین گمپو کای کان» قهرمانی استان کردستان با عنوان «جام قهرمانان کرد» با حضور 250 ورزشکار از شهرهای مختلف استان کردستان در رده های سنی نونهالان، - مسابقات جام "قهرمانان کرد" با حضور 250 ورزشکار کردستانی در بانه برگزار شد ایسنا/کردستان مسابقات کاراته سبک شورین گمپو کای کان قهرمانی استان کردستان با عنوان جام قهرمانان کرد با حضور 250 ورزشکار از شهرهای مختلف استان کردستان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی تختی بانه برگزار شد.

دبیر کاراته سبک شورین گمپو کای کان کردستان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: این مسابقات با هدف شناخت فایترها برگزار شده است که امیداوریم تداوم داشته باشد.

طه احمدی با بیان اینکه این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد، افزود: یک تیم از آذربایجان غربی هم به عنوان مهمان حضور دارد و مسابقات به صورت استانی برگزار شد.

وی، کیفیت و سطح برگزاری این مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: برندگان این مسابقه که هدف از برگزای آن انتخاب تیم های برتر استانی برای حضور در مسابقات کشوری است کاپ، حکم و مدال قهرمانی دریافت می کنند.

محسن ویسی رییس هیئت کاراته استان کردستان نیز در گفت و گو با ایسنا گفت: این سومین دوره مسابقات استانی کاراته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات جام قهرمانان کرد با حضور 250 ورزشکار کردستانی در بانه برگزار شد

مسابقات جام قهرمانان کرد با حضور 250 ورزشکار کردستانی در بانه برگزار شد