مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 17:502023-07-27سياسي

دشمنان با روایت های نادرست به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب هستند


دریادار فدوی با تاکید بر نقش اثرگذار دانشگاه هادر گام دوم انقلاب گفت: حقیقت امروز دشمنان انقلاب اسلامی شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است و در همه راهبردهای خود علیه انقلاب با شکست سنگین مواجه شده است.

- دریادار فدوی با تاکید بر نقش اثرگذار دانشگاه هادر گام دوم انقلاب گفت: حقیقت امروز دشمنان انقلاب اسلامی شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است و در همه راهبردهای خود علیه انقلاب با شکست سنگین مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در جریان سفر به استان مرکزی در نشستی با رؤسای دانشگاه های استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص)، با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) رقم خورد و در طول 45 سال گذشته به درختی تنومند تبدیل شده و مکتب امامین انقلاب با ملت ایران کرامت، استقلال، آزادی و عزت دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: مردم ایران فرهنگ ما می توانیم را در مکتب امامین انقلاب به خوبی آموختند و جوانان ایران اسلامی در همین مکتب به خودباوری و خودکفایی رسیدند و لذا خلق دستاوردهای عظیم در بخش های مختلف کشور و اقتدار روز افزون به برکت اندیشه و تفکر امامین انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با روایت های نادرست به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب هستند

دشمنان با روایت های نادرست به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب هستند