مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-18سياسي

سپاه پاسداران نظام سلطه فرعونی آمریکایی را فرو می پاشد


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که سپاه بزرگترین سازمان ضدتروریستی دنیا است، گفت: این سازمان نظام سلطمه فرعونی آمریکایی را از هم فرومی پاشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با گرامیداشت روز صنعت دفاعی اظهار داشت: امروز به برکت جهاد عزیزان در صنعت دفاعی دشمن جرأت تعرض به ایران اسلامی را نخواهد داشت.

وی همچنین با گرامیداشت روز مسجد و محکوم کردن آتش کشیدن مسجد الاقصی توسط رزیم غاصب صهیونیستی، نقش مسجد را در مدیریت محله بسیار مهم دانست و با اشاره به اجرای طرح محله مهدوی گفت: مسجد باید محله خود را مدیریت کند.

وی افزود: نقش مسجد در مبارزه با تروریسم فرهنگی، اعتقادی در جامعه برجسته است زیرا تروریسم فرهنگی قصد دارد جوانان و خانواده ها را از فرهنگ متعالی و دینی جدا کند و به سمت بی وبندباری غربی بکشاند.

امام جمعه ساری یادآور شد: مسجد جای فرهنگسازی است و جای توسعه و تربیت فرهنگی دینی و محل جهاد تبیین است تا جامعه را در جریان فتنه ها قرار دهد.

آیت الله لایینی با اشاره به سالروز کودتای ننگین 28 مرداد گفت: انگلیس ملعون با یکسری آشوبگران اجاره ای و چماق به دست دولت مردمی مصدق را سرنگون کردند و دست نشانده خود را به حکومت برگرداندند و مسجد محل تبیین فتنه ها و مبارزه با آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران نظام سلطه فرعونی آمریکایی را فرو می پاشد

سپاه پاسداران نظام سلطه فرعونی آمریکایی را فرو می پاشد