مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-08سياسي

هزینه اینترنت عراق برای زائران اربعین کاهش می یابد


وزیر ارتباطات عراق قول داد که به طور قابل ملاحظه ای هزینه اینترنت در داخل عراق را کاهش دهد، حتی درباره مکالمات داخل عراق با ایران طبق دستور نخست وزیر عراق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست ستاد مرکزی اربعین  با حضور نمایندگان دستگاه های عضو و استانداران استان های مرزی محل عبور زائران، در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

سید مجید میر احمدی در پایان این نشست به خبرنگاران گفت: گزارش های ارائه شده از سوی روسای کمیته های اربعین و سایر اعضا نشان می دهد که کارهای خوبی انجام شده و در راستای همان چیزی است که در جلسات ستاد مرکزی اربعین برنامه ریزی شده و حاکی از آمادگی مناسب همه دستگاه ها است.

موضوع اینترنت و مکالمات در عراق رییس ستاد مرکزی اربعین افزود: طی پیام ویدیویی که در جلسه امروز از وزیر محترم ارتباطات عراق پخش شد، قول دادند که به طور قابل ملاحظه ای هزینه اینترنت در داخل عراق را کاهش دهند.

حتی درباره مکالمات داخل عراق با ایران طبق دستور نخست وزیر محترم عراق، این هزینه را کاهش خواهند داد.

تفاوت دو سطح بیمه به سود زائرین اصلاح می شود میراحمدی به طرح موضوع بیمه زوار در جلسه اشاره کرد و گفت: به جهت اینکه بعضی از زائرین عزیز و متقاضیان درخواست افزایش سطح پوشش فوت ناشی از غیرحوادث (عادی) را کردند که نسبت به فوت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه اینترنت عراق برای زائران اربعین کاهش می یابد

هزینه اینترنت عراق برای زائران اربعین کاهش می یابد