مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-05سياسي

نماینده مجلس: سراوان دیگری در گیلان ایجاد نمی شود


نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با بیان اینکه امکان دفن زباله در سراوان وجود ندارد، گفت: تمامی تلاش ما بر این است که مرکز دفن زباله دیگری به مانند سراوان و با آن ابعاد و مشکلات در گیلان ایجاد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا احمدی عصر امروز در جلسه با اصحاب رسانه در دفتر نمایندگی خود با اشاره به اهم معضلات شهرستان رشت و پیگیری های صورت گرفته در خصوص رفع آن ها اظهار کرد: یکی از مهم ترین مشکلات شهرستان رشت مرکز دفن زباله سراوان است که با بازدید سرزده ای که صبح امروز از این منطقه صورت گرفت، بهسازی ها در حال انجام است و بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه لوله های خروج گاز متان تعبیه شده و بهسازی ها در حال اجراست و در حدود پنج هکتار از مساحت این مرکز باقیمانده که ماشین آلات در حال کار هستند، افزود: پیمانکار متعهد شده تا پایان آبان ماه 1402 کار بهسازی مرکز دفن سراوان را به پایان برساند.

حوضچه هایی در این مرکز در حال ساخت است که این حوضچه ها به جهت ذخیره شیرابه به مدت یک هفته و انتقال آن به تصفیه خانه شیرابه خواهد بود.

 نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام برخی مسؤولان مبنی بر اتمام دفن زباله در سراوان تا پایان سال 1401 بیان کرد: مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: سراوان دیگری در گیلان ایجاد نمی شود

نماینده مجلس: سراوان دیگری در گیلان ایجاد نمی شود