مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-14بين الملل

بازدید وزیر دفاع روسیه از غرفه ایران در نمایشگاه «آرمیا 2023»


وزیر دفاع روسیه از غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی نظامی-فنی ارتش روسیه 2023 (آرمیا) که در مسکو برگزار شده، دیدن کرد.

- بازدید وزیر دفاع روسیه از غرفه ایران در نمایشگاه آرمیا 2023 وزیر دفاع روسیه از غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی نظامی-فنی ارتش روسیه 2023 (آرمیا) که در مسکو برگزار شده، دیدن کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از تاس، ژنرال سرگیی شویگو، وزیر دفاع روسیه از غرفه های هند، ایران و چین در این نمایشگاه بازدید کرد.

در غرفه چین، وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین، موشک های هدایت شونده و موشک های ضد هوایی به ویژه سیستم دفاع هوایی HQ-22E، سیستم موشکی دفاع هوایی FK-2000 به وزیر دفاع روسیه نشان داده شد.

همچنین رییس دپارتمان نظامی روسیه لباس و تجهیزات حفاظتی برای سربازان را مورد بررسی قرار داد.

سخنگوی وزارت دفاع چین گزارش داد، لی شانگفو، وزیر دفاع چین در 14 تا 19 اوت از فدراسیون روسیه بازدید خواهد کرد و در یازدهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو که در مرکز همایش ها و نمایشگاه های پاتریوت برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

شویگو همچنین از غرفه های مجهز به تجهیزات نظامی ایران که در آن پهپادهای آرش، ابابیل-5، کرار و همچنین سامانه جنگ الکترونیک به نمایش درآمده بود، بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر دفاع روسیه از غرفه ایران در نمایشگاه «آرمیا 2023»

بازدید وزیر دفاع روسیه از غرفه ایران در نمایشگاه «آرمیا 2023»