مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-10سياسي

نخستین یادواره 450 شهید شهرستان کوهدشت برگزار شد+ عکس


نخستین یادواره 450 شهید این شهرستان و شهید مدافع حرم «قدرت اله عبدیان» در حسینیه سپاه کوهدشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهدشت، نخستین  یادواره 450 شهید این شهرستان و شهید مدافع حرم قدرت اله عبدیان در حسینیه سپاه کوهدشت برگزار شد.

امام جمعه کوهدشت در این آیین اظهار کرد: هرچه داریم از برکت شهیدان است و حرکت مقدس شهیدان باعث رسوایی حیله های دشمنان شده است و از برکت خون شهدا ، دست دشمنان در اهداف شومشان رو خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی با اشاره به لزوم تعظیم و تکریم شعائر افزود: امروزه وظیفه ما مردم و مسوولین است که حرمت خانواده های شهدا را نگه داشته و این بزرگواران که فرزندان و عزیزان خود را تقدیم انقلاب کرده اند را تکریم کنیم.

وی ضمن اشاره به همسو بودن خط فکری شهدا و شهادت با مسیر حرکت امامین انقلاب تصریح کرد: باید همچنان در مسیر شهدا قدم برداریم و در جنگ فکری و اعتقادی که دشمن به راه انداخته، سربلند و سرافراز باشیم و دشمن را شکست دهیم.

امام جمعه کوهدشت بیان داشت: شهرستان کوهدشت نیازمند حمایت همه جانبه است و لایق مردم شریف و انقلابی این شهرستان خدمات بیشتری است، هرچند خدماتی خوبی ارائه شده، ولی همچنان لازم است بیش از پیش خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی شامل حال این مردم عزیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین یادواره 450 شهید شهرستان کوهدشت برگزار شد+ عکس

نخستین یادواره 450 شهید شهرستان کوهدشت برگزار شد+ عکس