مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-21اقتصادي

بهره برداری از 148 پروژه بزرگ بخش کشاورزی در اصفهان


رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: به مناسبت هفته دولت، 148 پروژه بزرگ بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

- مهرداد مرادمند رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، 148 پروژه بزرگ بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از این تعداد پروژه، 55 پروژه در بخش آب و خاک و امور فنی مهندسی، 49 طرح در بخش تولیدات گیاهی، 14 پروژه در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری، 9 طرح در بخش تعاون روستایی و 7 طرح در بخش دام و طیور و آبزیان است.

مرادمند اضافه کرد: همچنین 7 طرح در زمینه عشایر، 5 طرح در بخش تحقیقات کشاورزی، یک طرح در بخش دامپزشکی و یک پروژه مرتبط با صنایع کشاورزی از دیگر طرح ها است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح ها زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از 567 نفر و تثبیت اشتغال بیش از 232 نفر فراهم خواهد شد و 5 هزار و 797 خانوار بهره بردار از این پروژه ها بهره مند می شوند.

وی افزود: سهم آورده بخش خصوصی در اجرای این طرح ها بسیار پررنگ است و نشان دهنده استقبال چشمگیر بخش خصوصی از سرمایه گذاری در بخش کشاورزی است، توزیع شهرستانی پروژه ها به خوبی انجام شده و شهرستان های مختلف استان از برکات اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 148 پروژه بزرگ بخش کشاورزی در اصفهان

بهره برداری از 148 پروژه بزرگ بخش کشاورزی در اصفهان